Min bilder
Namn:
Plats: Gefle, Gefleburgh, Sweden

måndag, februari 20, 2006

Njuren

Min njure har tvingat mig att växa upp snabbare än jag velat.
Med dialys har jag tvingats att sova på hemmaplan efter kåren och mina piller har gjort att jag måste vara ansvarsfull med sprit och inte kräkas. För att inte tala om det nedsatta immunförsvaret och alla de sjukdomar man riskerar att ådra sig lättare än andra. Läkarräkningar måste betalas i tid och sjukskrivningar och försäkringskassan balanseras på en knivsegg. En sista minuten till Bali är inte med på kartan.
Jag har tvingats växa upp snabbare än jag velat.
Jag är 27 år gammal.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hade behövt växa upp, tagit ansvar och styrt upp mitt liv. Sa upp mig från jobbet idag. Pallade inte med det. Men jag antar att allt bara blivit sämre om mina njurar pajjat.

12:56  

Skicka en kommentar

<< Home