Min bilder
Namn:
Plats: Gefle, Gefleburgh, Sweden

fredag, maj 05, 2006

Hjärnan

Viewer discretion is advised

I stereon
In my life there’s been heartache and pain
I don’t know if I can face it again
Can’t stop now, I’ve travelled so far
To change this lonely life

Jag vet inte vad som händer, men något händer. Jag kan inte tänka på min fåniga uppsats eller min kladdiga njure och plötsligt är all musik bra. Till och med den dåliga.

I stereon
So If you're feelin' lonely.. don't
You're the only one I'd ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should

Har knappt lust att nämna min njure, men jag vill ju inte gå ifrån mitt koncept här på bloggen så dagens råd får väl bli...
Att inte låta dina njurproblem styra dina val eller ditt liv. Om du tar dina mediciner och inte knarkar så är det inte värst mycket du kan göra egentligen. Det är din kropps problem nu. Skit i den. Tänk på det här i stället.

I stereon
I don't think I know you,
don't think I ever will.
Am I in love with you,
Well I don't know still.

Jag ber om ursäkt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

GLAPPET! Haha! Vilken jekla serie det var.. När kommer du till Malmö?

19:54  
Anonymous Anonym said...

Hörru! Man kan väl inte referera till en text utan att ange korrekt källförteckning!? hoho

Här följer en högkvalitativ text värdig minst tre Nobelpris i litteratur:

Gubbkärring

Så vaddå? Ingen fattar
Jag visar fittan för ett sexpack folköl
Jag är rules plus ett mongo
Med en look som alla andra ratar

Snygg - en sann mästares drag
Söt - kanske sötast idag

Kärring? Gubbe?
Gubbkärring

Mascara, en Hitler-musche
Lädertrosa och en redig ståpung
Papiljotter, ett brottarlinne
Mamelucker och en småstadsmun

Snygg - en sann mästares drag
Söt - kanske sötast idag

Kärring? Gubbe?
Gubbkärring

Tragik + tid = komik

Kärring? Gubbe?
Gubbkärring

(Henry Fiat's Open Sore - Hits mot folkgrupp EP)

10:54  

Skicka en kommentar

<< Home